RSS2.0

Bugünlerde girdiğiniz pek çok sitede size ek bir pencere açarak kontör kazandığınızı söyler. Yeni açılan sayfada "10.000" nci kişisiniz gibi yazılar yazarak kontör kazandığınızı söyler ve sizden siteye devam etmenizi ister. Bu tür asılsız reklamlara hatta bu tür ahlaksız tuzaklara dikkat ediniz. Sitemizdeki tüm programların sorumluluğu yapımcılarına aittir. Mutlaka bilgisayarınıza indirdikten sonra virüs taramasından geçirip bilgisayarınıza öyle kurunuz. Sitemiz arama motorlarında "msn kur , oturum aç , msn avatarları , msn nickleri , hareketli avatarlar , msn indir , msn live messenger" gibi kelimelerde öncülük etmektedir.

Yeni Msn Nickleri

26 Mayıs 2008 Pazartesi

[c=8][a=1][b] คğlค๓คאı Ŧєг๔เ๔єภ ๒คğlค๓คאı ๏гђคภ๔คภ เรאคภı ๓üรlü๓๔єภ รєש๓єאเ เรє אคภlızςค ๒เz๔єภ öğгєภเภ[/b][/a][/c]

ALEM OYUNCU OLMUŞ SOKAKLAR SAHNE Bİ KIZ SEVMİŞTİM ODA OLMUŞ Bİ KAHBE ~~isyankar~~

BİR MEYHANE BULDUM MEZARLIĞIN KARŞISINDA BENİ ARARSAN YA MEYHANEDE YADA KARŞISINDA ~~isyankar~~

o gülmeyi severdi ben onu güldürmeyi.. ben onun gülüsünü sevdim o çekip gitmeyi ~~isyankar~~

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM…~~isyankar~~

O vefasız kalbin hissetmesede.Sana bu şarkıyı dinleteceğim.Bu aşkın uğruna ömrüm bitsede.Sana sevmeyi öğreteceğim ~~isyankar~~

ßiz zenGin CocuqLarı Gißi $iq Giyinip PahaLi H£d!y€Ler aLmayı ßiLmeyiS aMa Teq ßiLdiğimiz ßi$i Wardır SevdiqMi öLümüne Severiz. ~~isyankar~~

ölüm ölüm dediğin nedirki gülü ben senin için yaşamayı göze almışım..

NİCK ARAYAN BOŞUNA DOLAŞMAYIN DEVAMI GELECEKTİR ~~~isyankaR~~

0 yorum: