RSS2.0

Bugünlerde girdiğiniz pek çok sitede size ek bir pencere açarak kontör kazandığınızı söyler. Yeni açılan sayfada "10.000" nci kişisiniz gibi yazılar yazarak kontör kazandığınızı söyler ve sizden siteye devam etmenizi ister. Bu tür asılsız reklamlara hatta bu tür ahlaksız tuzaklara dikkat ediniz. Sitemizdeki tüm programların sorumluluğu yapımcılarına aittir. Mutlaka bilgisayarınıza indirdikten sonra virüs taramasından geçirip bilgisayarınıza öyle kurunuz. Sitemiz arama motorlarında "msn kur , oturum aç , msn avatarları , msn nickleri , hareketli avatarlar , msn indir , msn live messenger" gibi kelimelerde öncülük etmektedir.

Değişik Msn Nickleri Sözleri

26 Temmuz 2009 Pazar

yaşam benim, yaşama kurallarını ben koyarım ben yaşarım ve bedelinide ben öderim.

beni sözlerimle değil, gözlerimle tanı.

özlem sevgisiz, sevgi özlemsiz olmaz unutma ki güzelim sevmek daima beraber olmak değildir.

bunca yıldız varken gece neden karanlık olur?

hayattaki en zor şey gülmektir, eğer yüreğinle gülebiliyorsan ne mutlu sana

sabır suskunluk değil unutulmayan feryattır.

aşık olmak hayal kurmak kadar kolay, unutmak ise hayalin gerçekleşmesi kadar zordur.

ağırdır sevmelerim herkes taşıyamaz, büyüktür umutlarım herkes anlayamaz

önümde daglar egilirken kayalara diz çökmem

0 yorum: