RSS2.0

Bugünlerde girdiğiniz pek çok sitede size ek bir pencere açarak kontör kazandığınızı söyler. Yeni açılan sayfada "10.000" nci kişisiniz gibi yazılar yazarak kontör kazandığınızı söyler ve sizden siteye devam etmenizi ister. Bu tür asılsız reklamlara hatta bu tür ahlaksız tuzaklara dikkat ediniz. Sitemizdeki tüm programların sorumluluğu yapımcılarına aittir. Mutlaka bilgisayarınıza indirdikten sonra virüs taramasından geçirip bilgisayarınıza öyle kurunuz. Sitemiz arama motorlarında "msn kur , oturum aç , msn avatarları , msn nickleri , hareketli avatarlar , msn indir , msn live messenger" gibi kelimelerde öncülük etmektedir.

Etkileyici Msn Nickleri

26 Temmuz 2009 Pazar

» Seni dünler için sevmedim.dünler yaşanıp bitti.seni bugünler içinde sevmedim bugünlerde bitecek.seni yarınlar için sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek ..

» Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalırcasına birer tanecik insan olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalırcasına birer damla insan olsalar unutma ki tek seveceğim kişi sensin..

» Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm.

» Yeni bir aşka başlıyorum sanmıştım galiba çok yanılmışım. Bu aşkın sonuda ayrılık olacak,ve yaşadıklarım geride kalacak. Geriye acı ve güzel hatıralar kalsa bile,onları hatırlamak ayrılık kadar acı olmayacak..

» Bugün benim için yepyeni bir gün doğuyor; herşey capcanlı, herşey hayat dolu, herşey benimle duygularım hakkında konuşuyor, herşey beni duygularıma değer vermeye davet ediyor...

» Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam hep yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim..

» Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.

» Sen benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.

» Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

» Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

» Gecemin gündüzümden farkı yok alaca karanlık karanlığa ferman yazsam yüzbin satırlık beni bu karanlıktan kurtaracak aydınlık senin o gözlerinde ki sönmez ışık.

7 yorum:

asa dedi ki...

Gabile Mobil Sizlerde hayatınıza yeni şahıslara yer açmak istiyorsak hiç kaçırmadan derhal Mobilde Parasız Uygulamasız mobil sohbet Dost bulma odalarımıza bağlanın ve mobil sohbet yapmanın tadını yaşayınız. Ülkelerden ve Şehirlerden gelen Kadın ve Bay sohbetçi dostlarımı da tek mekanda toplaşıp Mobilde Parasız Uygulamasız mobil sohbet odalarında mobil sohbet yapıyoruz. Sizi de Mobilde Parasız Uygulamasız mobil sohbet odalarımıza bekleriz. mobil sohbet programları android, Gabile Mobile programları Iphone, en iyi dostluk programları 2019, en iyi görünümlü mobil sohbet programı, en iyi dostluk programları 2019, dost bulma programı indir

asa dedi ki...

Gabile Odamız ile ilgili malumat vermeden önceistanbul ile ilgili azıcık malumat vermekte yarar vardır. Zira İstanbul öyle tek geçmişe sahiptir öyle tek maziye öyle tek konuma ve dikkate sahip ki buna oldukça az kent sahiptir. Zira çoğu değişik ülkeye henüz doğrusu imparatorluğa başkentlik yapmıştır. Bizans imparatorluğu, Osmanlı imparatorluğu bunlardan yanlızca tek iki tanesidir. Gabile Bununla birlikte İstanbul kenti lüzum coğrafi konumu bakımından lüzum tarihi zenginlikleri ile gezegenin en gözde şehirlerinden tek tanesidir.

hasmet dedi ki...

Chat Odaları Chat prosedürü kişiyi rahatlatan ve boş vakitlerini keyifli tek vaziyete getirebileceği epey iyi tek işlemdir. Yazışarak yeni insanlarla tanışabilir, dost olabilir hem de arkadaşlıktan öte ilişkiler dahi kurabilirsiniz. Böylelikle sizde boşa geride bıraktığımız zamanlarınızı mobil chat odalarına girerek henüz keyifli hale getirebilirsiniz. Bunun yerine yapmanız lüzumlenen tek şey tek mobil chat platformu bularak mensup Chat Odaları olmaktır.

mert dedi ki...

Canlı Okey Sitesi Oyun sırasında işlek olarak uygulanan bu sohbetlere ülke içi ve dışından birçok futbolcu katılmaktadır. Sitemizdeki oyunlarda farklı birilerinin açtığı masalara katılarak oyuna dahil olabildiğiniz gibi kendiniz de masa açabilirsiniz. Masa açarak oyunun kaidelerini tayin hakkı da elinizde bulunur. Istediğiniz insanları masanıza çağrı edebilir ve Canlı Okey Sitesi oyun kurarak oynatabilirsiniz. Sitemizde gold azalık ayrıcalıklarından istifade etmek dilerseniz satın alma işlemiyle bu ayrıcalığa kavuşabilirsiniz.

mert dedi ki...

Dört şahıs ile oynanan okey oyunu ferdi olarak oynanabildiği gibi ayrı olarak eşli şeklinde de oynanabilmektedir. Oyuncular yerine tek eş bulmak zor olabilmektedir fakat çevrimiçi okey oynanan siteler okey oyna eşli sekmesini de sunmaktadırlar. Eşli olarak açılan oyunlara katılabileceğiniz gibi ayrı olarak kendinizde eşli oyun açabilir ve davetinizi kabul edecek şahıs ile eşli olarak oynayabilirsiniz. SanalOkey Eşli oyunların en ehemmiyetli üstünlüğü ise eşlerin birbirileri ile Eklendi edebiliyor olmasıdır. Uygulanan muhabbetler ile eşlerden birinin açması henüz basit olabilmektedir.

oktay dedi ki...

İnsanlara istedikleri vakit istedikleri yerden bağlanarak okey oynama olanağı veren bu gibi platformlar arasında okeyat.com sitesi de bulunmaktadır. Bu gibi sitelerden veyahut muhtelif uygulamalarda çevrimiçi Canlı Okey Salonları imkanlarından faydalanarak sizler de dilediğiniz zaman ve milletlerde okey oyunu oynayarak defa bereketli, keyifli zamanlar geçirebilirsiniz Okey oyunlarını ister tekli isterse de eşli okey oyna seçenekleri çevresinden birini seçenek ederek oynayabilirsiniz.

oktay dedi ki...

Farklı tek amacınız var ise yanlış adrestesiniz demektir. Dul okey oyna bu tür tek aramayı Google üzerinden yapan arkadaşlar insanın kafasında soru işaretleri bırakıyorlar. Neden dul okey diye tek arama yapılır ki? Okey Salonları Amaç belli de neyse irdelemeye gerek yok. Çoğu okey sitesinden biri olan ve farkını her anlamda hissettiren okeyy.net sitesinde fark yapılmaksızın oyun oynayabilirsiniz.