RSS2.0

Bugünlerde girdiğiniz pek çok sitede size ek bir pencere açarak kontör kazandığınızı söyler. Yeni açılan sayfada "10.000" nci kişisiniz gibi yazılar yazarak kontör kazandığınızı söyler ve sizden siteye devam etmenizi ister. Bu tür asılsız reklamlara hatta bu tür ahlaksız tuzaklara dikkat ediniz. Sitemizdeki tüm programların sorumluluğu yapımcılarına aittir. Mutlaka bilgisayarınıza indirdikten sonra virüs taramasından geçirip bilgisayarınıza öyle kurunuz. Sitemiz arama motorlarında "msn kur , oturum aç , msn avatarları , msn nickleri , hareketli avatarlar , msn indir , msn live messenger" gibi kelimelerde öncülük etmektedir.

Anlamli Msn Nickleri

10 Nisan 2008 Perşembe

> Düşlerle Sevdim Seni, Söyleyemedim...Sessiz Öptüm Nefdesini, Söyleyemedim...

> Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor!!

> S3N Bens!S oLuRsUNN Bn seNSİS Y4rIm qALDMM...

> Kağıt önümde kalem elimde, Duygular kalpte düşünceler yazıda, Ay gökyüzünde yıldızlar daha ötede, Tanrı yukarıda kullar aşağıda, En zoru da canım sen orada ben burada..! [büşra_şengün]

> Hatırlamak bir daha unutup gitmek kolayca unutmak bu kadar kolaysa sil o zaman beni hatırlama bir daha...

> beni sana unutturan başka bir mi? yoksa kalbindeki sahte sevgi mi?

> Aşk bitmez kimse onu silemez ancak hayat terkettiğinde devam edemez

> Alışma bana ne yapacagım belli olmas.bugün varım yarın birden yok olurum.;)

0 yorum: