RSS2.0

Bugünlerde girdiğiniz pek çok sitede size ek bir pencere açarak kontör kazandığınızı söyler. Yeni açılan sayfada "10.000" nci kişisiniz gibi yazılar yazarak kontör kazandığınızı söyler ve sizden siteye devam etmenizi ister. Bu tür asılsız reklamlara hatta bu tür ahlaksız tuzaklara dikkat ediniz. Sitemizdeki tüm programların sorumluluğu yapımcılarına aittir. Mutlaka bilgisayarınıza indirdikten sonra virüs taramasından geçirip bilgisayarınıza öyle kurunuz. Sitemiz arama motorlarında "msn kur , oturum aç , msn avatarları , msn nickleri , hareketli avatarlar , msn indir , msn live messenger" gibi kelimelerde öncülük etmektedir.

Hit Msn Nickleri

10 Nisan 2008 Perşembe

> [Herkez Aynıyken ßen FarkLıydım !.. $imdi Herkez Fark Pe$inde , ßen Aynıyım ... ßu da ßenim Farkım ]

> BanA HaVA AtICaM DiE KeNDiNi kaSMA DaMArInDaKi KaNIn BiLe Bana HasTa

> Kiz DiYé oNém VéRénin.. GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini .......

> ℓιƒє.. нαѕ вєтяαує∂ мє ση¢є αgαιη (HAYAT... BİRKEZ DAHA BANA İHANET ETTİ)

> HayAt bir film gibi yaşanır ve biter filmin sonunda mululuk yada keder hadi sen seç...!!

> gökYüzndeki yıldızlar gibisin onlar kadar parlak ve çekicisin tek fark var onlar binlerce sen birtanesinn.

> Seny sefdiğim kadar yaşasaydın ölümsüzlüğün adını a$k koyardım.

0 yorum: