RSS2.0

Bugünlerde girdiğiniz pek çok sitede size ek bir pencere açarak kontör kazandığınızı söyler. Yeni açılan sayfada "10.000" nci kişisiniz gibi yazılar yazarak kontör kazandığınızı söyler ve sizden siteye devam etmenizi ister. Bu tür asılsız reklamlara hatta bu tür ahlaksız tuzaklara dikkat ediniz. Sitemizdeki tüm programların sorumluluğu yapımcılarına aittir. Mutlaka bilgisayarınıza indirdikten sonra virüs taramasından geçirip bilgisayarınıza öyle kurunuz. Sitemiz arama motorlarında "msn kur , oturum aç , msn avatarları , msn nickleri , hareketli avatarlar , msn indir , msn live messenger" gibi kelimelerde öncülük etmektedir.

Harika Msn Nickleri

10 Nisan 2008 Perşembe

> яσ¢к вυ ѕєνмєк ℓαzıм çαяρıℓıяız αηιмαℓℓαн..

> İçki nedir bilmezdim şimdi bir ayyaş olmuşun. tanıdığım gune lanet olsun..!

> beŞ paRa edeRmiki vaRLığın yoQluğun beNi acıTsın..!

> DÜSÜNEN DÜSÜNMESINE DEVAM ETSIN DÜSÜNMEYEN DÜSÜNSÜN BENI DÜSÜNEN DÜSÜNSÜN BENIM DÜSÜNDÜĞÜM HAYAL>>>>>>HALA DÜSÜNÜYORUM>>>>>>>>

> ERKEKLER GİBİ SAVUNAMADIĞIN AŞKIN İÇİN ŞİMDİ KADINLAR GİBİ OTURDA AĞLA...

> Ne KaHrIn ÇeKiLiR nE dE vAzGeÇiLiR!

> SUSAMIŞKEN GÖNLÜM AŞKA SEVGİYE YİTİRDİM AKLIMI DÖNDÜM DELİYE BU KADAR HAKSILIK OLURMU DİYE BİR SENİ DÜŞÜNDÜM BİRDE KENDİMİ!!!

0 yorum: