RSS2.0

Bugünlerde girdiğiniz pek çok sitede size ek bir pencere açarak kontör kazandığınızı söyler. Yeni açılan sayfada "10.000" nci kişisiniz gibi yazılar yazarak kontör kazandığınızı söyler ve sizden siteye devam etmenizi ister. Bu tür asılsız reklamlara hatta bu tür ahlaksız tuzaklara dikkat ediniz. Sitemizdeki tüm programların sorumluluğu yapımcılarına aittir. Mutlaka bilgisayarınıza indirdikten sonra virüs taramasından geçirip bilgisayarınıza öyle kurunuz. Sitemiz arama motorlarında "msn kur , oturum aç , msn avatarları , msn nickleri , hareketli avatarlar , msn indir , msn live messenger" gibi kelimelerde öncülük etmektedir.

Yeni Sevgi Nickleri

10 Nisan 2008 Perşembe

> AşK dAmArLaRıMdA dOlAşAn KiMyAsAl BiR eTkİ bEn AşIk DeĞiLiM oĞlUm BenİMkİ EtKiYe TePkİ..!

> Sana bir gül sundum kokla ama soldurma,Sana hayatımı sundum yaşa ama harcama,Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.

> agResiFliK TitreTiyor kaLbimiN Bam teLini (:

> her gün yeniden dogdugum için kendimi tekrar etmem

> Ben iLk deFa hayaL kuRdum anLadım Ki aşıK oLdum

> AşK 1 kaHkaha senDen duYunca daHa 1 güzeL SevgiLim

> SaNa öLe aLışTım ki SenSiz HayaL biLe KuRamıyoRum

> YAGMUR DAMLASININ YERE DÜŞMESİ KADAR KISA HAYAT VE BU HAYAT SON BULMDAN TEK DİLEGİM SENİ SEVDİGİMİ BİR KEZ DAHA SÖYLEMEK SENİ COK SEVİYORUM..

> HaYaTtA 3 ŞeYi SeVdİM.SeNi, KaLbİmİ, UmUt EtMeYİ.sEnİ sEvDiM sEnSin DiYe.KaLbİmİ sEvDiM sEnİ sEvDi DiYe.Ümİt EtMeYi SeVdİm, BeLkİ SeVeRSiN DiYe...:)=(TEHLİKELİKİZ)

0 yorum: